Kracht Evangelisatie

Het evangelie van Jezus Christus is de kracht Gods tot behoud

Verslagen

view:  full / summary

Rotterdam -Kickstart 5-2-2014

Posted by Arbeiders in de Oogst on February 5, 2014 at 1:10 PM Comments comments (0)

Vanmiddag een geweldige tijd in Rotterdam met Paul Makkus Ronald van der Wel. Rotterdam is rijp voor deze manier van evangelisatie!

Voor veel mensen gebeden, ruggen werden genezen, knieën, hoofdpijn moest weg, hele lichaam werd pijnvrij en uiteraard werden alle benen gelijk.Toen we voor een 16-jarig, Russisch meisje baden voor de vulling met de Heilige Geest, werd ze enorm aangeraakt. Tranen rolden over haar wangen! 14 mensen namen Jezus aan als hun Heiland en Verlosser! Het gros zal volgende week dinsdag op de Eat &Meet komen, de voorloper van de Alpha cursus die we de week daarop gaan starten in de Messiah Fellowship te Rotterdam-Charlois .#Krachtevangelisatie — met Paul Makkus en 2 anderen bij Kickstart training.

Middelburg/Vlissingen 1 feb 2014

Posted by Arbeiders in de Oogst on February 5, 2014 at 1:05 PM Comments comments (0)

Trots en dankbaar wanneer je ziet dat wat je aan anderen leert, ook voortgezet wordt. Dank U Jezus! super Ferry!

"Het was weer een zeer gezegende dag in Middelburg en Vlissingen! We waren met 30 man! Er waren mensen uit verschillende kerken. Ook waren er weer mensen die voor het eerst mee de straat op gingen. Ik mocht voor de 2e keer onderwijs geven vandaag. We gingen in 4 groepen de straat op. 22 Mensen maakten de keuze voor Jezus! Met verschillende mensen mag contact worden gehouden. Een vrouw wilde zelfs heel graag bezoek ontvangen! Een andere vrouw werd geraakt door de liefde van God en begon te huilen! Vele benen kwamen weer netjes gelijk! Een aantal van ons kregen openbaringen van God! Een zus kreeg door dat de vrouw een kromme rug had en na gebed voelde de vrouw haar rug recht worden! Marijke kreeg een openbaring over een vrouw dat ze hoofdpijn zou hebben. De vrouw was verbaasd want ze had migraine. Marijke legde haar de handen op en de hoofdpijn werd direct minder! Ze wilde nog een keer bidden maar de vrouw liep verbaasd weg. Bij iemand werd haar knie warm tijdens het gebed en de pijn verdween! Weer een ander voelde haar/zijn rug warm worden en de rugpijn verdween! Bij een moslima verdween de pijn uit haar knieen en heupen en ze kon nu hardlopen, wat ze daarvoor niet kon! Ze was verbaasd en zei: Jezus leeft! Weer een ander had osteoporose en dat moest ook wijken in Jezus naam! We mochten bidden voor hernia's, suikerziekte en een tumor maar dit was niet direct controleerbaar. Ook had ik ineens weer een filmploeg om me heen staan. Ze weten me ook wel te vinden haha...ik heb een interview gegeven met wat we aan het doen waren en het komt woensdag op youtube. Kortom...het was zeer gezegend vandaag! Met alle dank, lof en eer aan Koning Jezus!!!"


23/1/2014 Dordrecht

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 10:00 AM Comments comments (0)

Het begon heel bijzonder vanavond. Al bij ons bezoek aan het Leger des Heils hadden we een ontmoeting met drie daklozen. Een van hen, Ron, kende de Here Jezus, getuigde van Gods genade en vertelde zijn maten over Hem. Wij hebben gebeden dat hij spoedig een huisje krijgt zodat zijn leven weer op de rails kan komen. Hij probeert zondag naar de gemeente Het levende brood te komen. Bid dat dat ook zal lukken! In de stad was het niet druk, groot deel van de avond regende het. Toch konden we nog voor heel wat mensen bidden. Alle benen die niet gelijk waren, zijn dat nu wel. Rugpijn verdween en ook hoofdpijn moest wijken voor de Naam van Jezus! We mochten spreken met diverse mensen van reformatorische kerken. Wat jammer is het toch dat men de Here Jezus niet durft aan te nemen. Een stel was toch wel hongerig. Ze namen het kaartje mee van gratis geschenk. De vrouw vroeg hoe ze de Here Jezus eigenlijk moest aannemen. Bid dat ze dat ook gaan doen. Ze waren nog kinderloos, maar ik mocht voor hen bidden. Ondanks de kou en de regen namen 4 mensen de Here Jezus aan en dat is toch weer hartverwarmend!

18 januari 2014 Middelharnis

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:55 AM Comments comments (0)

Wauw...wat een Heerlijke dag was het weer! Het gebed voor meer arbeiders is verhoord! We waren met 12 evangelisten! dus besloten we in Middelharnis en Ouddorp te gaan staan. In totaal maakten 6 mensen een keuze voor Jezus waarvan er met 4 contact mag worden gezocht en waarvan er zeker 3 waren die toegezegd hebben naar een samenkomst te komen! Het mooie is dat er bekendheid komt...misschien mond tot mond reclame??? Er kwamen mensen naar ons toe die zelf gebed vroegen...zelfs een (nog) ongelovige kwam voor gebed voor haar baby met maagkramp. Ook ging er weer iemand voor het eerst mee en ze zag voor het eerst benen in haar eigen handen gelijk komen in Jezus naam! Er is voor heel veel mensen gebeden vandaag! Net voordat we weg wilden gaan zaten er ineens weer mensen op de stoel. De man aarzelde een beetje maar kwam toch op de stoel zitten. Hij was gelovig. Evangelist Jaap legde hem de handen op en bad voor hem. De man had helemaal geen smaak meer in zijn mond en de artsen konden hier niets meer aan doen. De man stond na zo'n vijf minuten op en liep smakkend en met een stralend gezicht weg...echt heel bijzonder!!! We danken Koning Jezus voor deze prachtige dag, voor de mensen die we gesproken hebben en ook voor steeds meer evangelisten die in vuur en vlam komen te staan en de opdracht uit gaan voeren!!! HALLELUJAH!!

18 januari 2014 - St.Truiden (Belgi?)

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:50 AM Comments comments (0)

Een geweldige tijd in België gehad. Gastvrij ontvangen, eerst in Genk gisterenavond om de training te verzorgen. Overnacht in St. Truiden, waar we vandaag 2 x de straat op gingen om met de zieken te bidden en mensen tot Jezus te leiden. Een gemêleerd gezelschap, maar allen deel uit makend van de JGLM life team. Ik had de meesten al ontmoet tijdens de DHT in België van november jl. Daar waren ze geraakt door de manier van zielen winnen met het script. Vandaag dus in praktijk gebracht, samen met de Gloriestoel Banner.

Voor velen kunnen bidden en heel veel bijzonder dingen meegemaakt. Ruggen genezen. Iemand had last van pijnlijke voeten en een vurig gevoel in zijn bloed. Nadat we voor hem hadden gebeden voelde het alsof er een mantel uitging, zo vertelde hij (in het Frans). Na een heerlijke spaghetti maaltijd door de gastvrouw verzorgd gingen we nog een uurtje de straat op. De Banner trok veel bekijks. Iemand die aan de overkant van de straat stond, luisterde een gesprek af: daar gebeurt echt wat, als je er af wilt moet je er nu naar toe. De persoon twijfelde en ging toch maar niet. Ook hier weer bijzonder dingen. Een vrouw van 78 werd genezen van chronische rugpijn. Een meisje wat hoofdpijn had werd er van verlost. Iemand had de Banner gezien en wilde gerust wachten tot hij aan de beurt was.... Ook is mijn Vlaamse woordenschat weer aangevuld. Seffens betekent zo meteen.

Het was ook geweldig mooi weer. Graadje of 11 met een lekker zonneke. En feest in de hemel: 16 mensen nodigden de Here Jezus in hun hart!

!

We gaan daar nog wel meer van horen. Ook nu is het weer bewezen: het zielenwinnend script werkt! Ook in België! Belgium4Jesus

28 december 2013

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:50 AM Comments comments (0)

Ferry van der Marel schrijft:

Gisteren waren we, op uitnodiging van de st. jeugd en evangelie op de kerstmarkt in Rozenburg. Na eerst de training gevolgd te hebben gingen we de straat op. Ons team bestond uit 13 man, samengesteld uit mensen uit Rozenburg, Schiedam, Delft, Rotterdam, krimpen, Alblasserdam en Dordrecht We waren getuigen van Gods genezende kracht door ons heen: Een jong meisje liep op krukken ivm gekneusde tenen. Na gebed liep ze weg met haar krukken boven de grond. Later liep ze weer langs nog steeds met de krukken in de lucht. Een vrouw met pijn in haar rug ervaarde genezing na gebed. Zelf was ze therapeut en geloofde niet dat benen zomaar konden aangroeien. Een gezin kwam langs en stond helemaal open voor wat we vertelden. Bij een aantal was een beenlengte verschil te zien wat na gebed verdween. Een vrouw waar net de benen gelijk van kwamen vertelde dat ze door een ongeluk een beschadigde rug had. De pijn in haar rug verdween maar ze had nog wel hoofdpijn ook die hoofdpijn verdween na gebed. Ook nog met veel mensen op de stoel gebeden Een mevrouw met een zonnebril. Recentelijk bijna blind, ze wou geen gebed, maar ze wou wel gezegend worden. Later spraken wij haar aan (we wisten niet wat er gaande was) en ze had nog een warme schouder Een gezin wou eigenlijk niets weten. Een woord van kennis bracht hem Tot een knie van de man die zich op afstand hield. Knie, rug en buik genezen van verschillende mensen Man met kruk met een nieuwe heup. Wilde wel gebed waar hij eerst geen gebed wilde. 3 mannen bij de bank. In eerste instantie wilden ze geen gebed. Hij had een behoorlijk beenlengte verschil en zijn rugpijn verdween volledig. 4 meiden waarbij eerst de benen gelijk werden. 2 er van hebben hun hart aan de heer gegeven. Ze gaan naar de alfa alle 4. Een moslima was erg open en erg lief. Ze nodigde Jezus, de Zoon van God, uit in haar hart! Bid voor haar. Samen met haar vriendin, die nog niet wilde, zullen ze de Alpha gaan volgen. Een vrouw had 16 jaar geleden een ongeluk gehad en sindsdien pijn in haar rug. Ze gaf die het cijfer 7. Ze kon haar hoofd nauwelijks van links naar rechts bewegen. Na 3 x bidden kon ze haar hoofd bewegen en werd de pijn stukken minder. Ze gaf het nu een 2. Jeugd van rond de 16 waar we voor gebeden hebben, haalde tot 3 x toe weer andere jeugd. Al toen we ingepakt stonden kwamen ze nog langs, 2 konden we tot de Heer leiden. In totaal nodigden 13 mensen Jezus uit in hun leven en namen ze Hem aan als Heer! We mogen terug kijken op een bijzonder geslaagde actie!

14 december 2013, Rozenburg

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:45 AM Comments comments (0)

Gisteren waren we, op uitnodiging van de st. jeugd en evangelie op de kerstmarkt in Rozenburg. Na eerst de training gevolgd te hebben gingen we de straat op. Ons team bestond uit 13 man, samengesteld uit mensen uit Rozenburg, Schiedam, Delft, Rotterdam, krimpen, Alblasserdam en Dordrecht We waren getuigen van Gods genezende kracht door ons heen: Een jong meisje liep op krukken ivm gekneusde tenen. Na gebed liep ze weg met haar krukken boven de grond. Later liep ze weer langs nog steeds met de krukken in de lucht. Een vrouw met pijn in haar rug ervaarde genezing na gebed. Zelf was ze therapeut en geloofde niet dat benen zomaar konden aangroeien. Een gezin kwam langs en stond helemaal open voor wat we vertelden. Bij een aantal was een beenlengte verschil te zien wat na gebed verdween. Een vrouw waar net de benen gelijk van kwamen vertelde dat ze door een ongeluk een beschadigde rug had. De pijn in haar rug verdween maar ze had nog wel hoofdpijn ook die hoofdpijn verdween na gebed. Ook nog met veel mensen op de stoel gebeden Een mevrouw met een zonnebril. Recentelijk bijna blind, ze wou geen gebed, maar ze wou wel gezegend worden. Later spraken wij haar aan (we wisten niet wat er gaande was) en ze had nog een warme schouder Een gezin wou eigenlijk niets weten. Een woord van kennis bracht hem Tot een knie van de man die zich op afstand hield. Knie, rug en buik genezen van verschillende mensen Man met kruk met een nieuwe heup. Wilde wel gebed waar hij eerst geen gebed wilde. 3 mannen bij de bank. In eerste instantie wilden ze geen gebed. Hij had een behoorlijk beenlengte verschil en zijn rugpijn verdween volledig. 4 meiden waarbij eerst de benen gelijk werden. 2 er van hebben hun hart aan de heer gegeven. Ze gaan naar de alfa alle 4. Een moslima was erg open en erg lief. Ze nodigde Jezus, de Zoon van God, uit in haar hart! Bid voor haar. Samen met haar vriendin, die nog niet wilde, zullen ze de Alpha gaan volgen. Een vrouw had 16 jaar geleden een ongeluk gehad en sindsdien pijn in haar rug. Ze gaf die het cijfer 7. Ze kon haar hoofd nauwelijks van links naar rechts bewegen. Na 3 x bidden kon ze haar hoofd bewegen en werd de pijn stukken minder. Ze gaf het nu een 2. Jeugd van rond de 16 waar we voor gebeden hebben, haalde tot 3 x toe weer andere jeugd. Al toen we ingepakt stonden kwamen ze nog langs, 2 konden we tot de Heer leiden. In totaal nodigden 13 mensen Jezus uit in hun leven en namen ze Hem aan als Heer! We mogen terug kijken op een bijzonder geslaagde actie!

12 december Dordrecht

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:45 AM Comments comments (0)

Na onze stop bij het Leger des Heils, waar we voor een medewerker konden bidden voor meer passie en vuur voor Jezus gingen we naar de binnenstad van Dordt. Koud, maar wel gezellig, met de ijsbaan op de achtergrond. Na verloop van tijd moesten we voor de Blokker weg van de beveiliging. We schoven war naar rechts, tussen Blokker en bijjou bijou. Dat leidde tot gelegenheid om voor een medewerkster daarvan te kunnen bidden. Haar benen kwamen gelijk, maar de pijn in haar rug verdween (nog) niet. Volgende x ff checken bij haar. We zijn inmiddels al bekend. 'Jullie zijn van de healing, toch?' Verder met heel wat mensen kunnen bidden. Benen kwamen gelijk, ruggen genezen. Een stel jongelui had allemaal gelijke benen, maar een had last van zijn knie. Er werd voor gebeden en de pijn verdween. Toen wilden zijn maten ook gebed. In totaal namen 7 mensen Jezus aan

16 november 2013, Buitenpost (Friesland)

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:40 AM Comments comments (0)

Wat een geweldige dag was het vandaag in Friesland. In totaal 52 mensen bij het onderwijs, met 4 teams, in 4 verschillende plaatsen de straat op. Buitenpost, Kollum, zwaagwesteinde en Surhuisterveen werden door ons en de Heer bezocht. Vele genezingen vonden plaats in alle vier de teams. Uiteraard weer vele beenverleningen, maar ook werden er ruggen genezen, verdwenen er her en der ontstekingen. Doofheid en hernia moesten wijken voor de machtigste naam op aarde. Natuurlijk was het ook de intocht van Sinterklaas, dus werden er op twee plaatsen Zwarte Pieten op de stoel gezet, Allen werden genezen door God. In totaal maakten 28 mensen een keuze voor Jezus! 's Avonds nog een geweldige dienst net het Cruising for Jesus team in de GKV gemeente in buitenpost. Ook hier vond genezing en bevrijding plaats! Al met al een geweldige dag. opmerkelijk veel jeugd in de leeftijd 12-18, waar a.s. woensdag een avond wordt georganiseerd

26 oktober 2013, Middelharnis

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:35 AM Comments comments (0)

WAUw!!!We gingen vanmiddag met 15 man de straat op in Middelharnis en Ouddorp.14 Mensen namen Jezus aan als hun Redder en Verlosser!Vele benen kwamen weer gelijk en ook een heel groot armlengteverschil bij iemand!Een man kon na gebed weer horen zonder gehoorapparaat!Ik bad voor een vrouw met osteoporose die hevige pijn had!Het werd meteen een heel stuk minder en ik geloof dat het geheel zal verdwijnen!Er werden vandaag nieuwe evangelisten geboren! HALLELUJAH!!!God is echt een God van overvloed!Het was echt ver boven mijn verwachting vandaag!Alle eer aan Koning Jezus!



Rss_feed