Kracht Evangelisatie

Het evangelie van Jezus Christus is de kracht Gods tot behoud

Verslagen

view:  full / summary

Einhoven, 17 mei 2014

Posted by Arbeiders in de Oogst on May 19, 2014 at 8:00 AM Comments comments (0)

Mooie dag in Eindhoven. Meer dan dertig man bij het onderwijs, met 29 de straat op. Uitgebreid geoefend op genezing en zelfs bij de lunch nog 'elkaar tot de Heer' geleid met het script. Daardoor eigenlijk pas om kwart voor drie op straat. Op 2 plekken gestaan. Veel gebeden met mensen. Een tiener heeft 2 mensen tot de Heer geleid en twee anderen zagen benen in hun handen gelijk worden! Rugpijn verdween, buikpijn, hoofdpijn, nekklachten. Vele goede gesprekken gevoerd. In totaal nodigden 12 mensen de Here Jezus uit in hun hart! Feest in de hemel. Dank voor het mooie weer. Super

 

 

 

Middelharnis

Posted by Arbeiders in de Oogst on May 19, 2014 at 7:15 AM Comments comments (0)

We waren maar met z'n vieren vandaag in Middelharnis, maar dat mocht de pret niet drukken! Er ging er vandaag weer een voor het eerst mee en hij mocht meteen iemand genezen en tot Jezus leiden 3 Mensen kwamen tot Jezus vanmiddag! Voor de rest heel veel mensen de handen opgelegd! Groot beenlengteverschil kwam gelijk bij een aantal mensen. Bij een jongen verdween daardoor zijn rugpijn! Hij kwam later terug en gaf zijn hart aan Jezus Ook hadden we een man van in de 80 op de stoel vandaag. Ook zijn benen kwamen weer netjes gelijk...daarna hem nog even de handen opgelegd en weg was de rugpijn! De man stond met tranen in z'n ogen Het blijft bijzonder de kracht van God

Rotterdam Zuidplein

Posted by Arbeiders in de Oogst on May 19, 2014 at 7:15 AM Comments comments (0)

Vanavond was een deel van het lichaam van Christus actief in Rotterdam Zuid. Er is zeer veel uitgedeeld. Zo is er voor een breed scala aan dingen gebeden. Er werd ook op woorden, of mogelijke woorden van kennis afgegaan. Een vrouw die haar kindje kwijt was aan jeugdzorg. Ze kwam samen met een groep die folders uitdeelden voor hun goede doel (opgestart 3 dagen eerder). Voor de organisatie is gebeden, maar ook voor deze mevrouw. Dat er zegen komt voor haar en haar kindje. Dat ze haar dochter weer zien zal. Daarnaast had ze toch al snel een centimeter beenlengte verschil. En ze voelde het. De eerste 70% van aangroeien ging heel snel. Daarna wilden de laatste millimeters niet. De bidder werd feller (“boos”) op de tegenstander (satan). En toen schoot het laatste stukje been er uit. De vrouw stond met tranen in haar ogen. Er is gebeden voor een dove man. Een man met een pijnlijke heup. Een man met een zere schouder (en werd direct genezen). Een man die liep op krukken, waarom was onbekend, leek op een gebroken been. Voor een verbrande vinger van een moslim. Tussen zijn moslim vrienden, waarvan 1 aangaf christen te willen worden zodra de vinger genezen zou. Hij belt morgen heeft hij gezegd. En nog vele anderen. Ook was er een man die volgens eigen zeggen niet meer te redden was. Hij had namelijk verschillende mensen vermoord en een vrij extreem verhaal. Maar erg bijzonder dat God onze wegen deed kruisen.

 

Zo is er voor veel gebeden, soms is er direct effect gezien, en indien niet, wordt er genezing verwacht. God is goed en geneest en geeft woorden van kennis. Ook al wandelen wij hier nog niet 100% in, laat je niet ontmoedigen! Dit smaakt naar veeeeel meer!!

 

Jezus is Koning en krijgt al de eer

Beverwijk

Posted by Arbeiders in de Oogst on May 19, 2014 at 7:10 AM Comments comments (0)

Het team waarmee we vanmiddag in Beverwijk de straat op gingen. Benen werden gelijk, astma verdween, doofheid werd minder, kniebanden werden vernieuwd, hernia genezen, gevolgen van dwarslaesie werden weggenomen

10 mensen nodigden Jezus in hun hart uit.

 

Filmpje van een getuigenis: https://www.facebook.com/photo.php?v=606534042773145

 

Ouddorp

Posted by Arbeiders in de Oogst on May 19, 2014 at 7:05 AM Comments comments (0)

Het was weer een Heerlijk weekend! Vrijdag zijn we met een klein groepje in Ouddorp gaan staan. Helaas was het koud en nat en liepen er niet veel mensen op straat. Toch mochten we sommige mensen het goede nieuws vertellen en voor sommigen mochten we ook bidden. In de avond hebben we met z'n vieren bij mij thuis Heerlijk de Heer aanbeden en ook voor elkaar gebeden en over elkaar geprofeteerd. Na het logeerpartijtje zijn we zaterdagmiddag met een groep van zo'n 8 man de straat opgegaan. In het begin was er wat strijd in de hemelse gewesten. Nadat we de religieuze machten gebonden hadden gingen we los! Zeker 13 mensen namen de Heer aan! Waarvan er weer verschillende hun gegevens gegeven hebben! Benen kwamen gelijk, chronische pijn in een kuit werd stukken minder en misselijkheid verdween! Voor de rest zijn er nog mooie gesprekken geweest en is er nog voor aardig wat mensen gebeden. Ook hebben we Heerlijk de Heer aanbeden op straat! Na de actie zijn we met z'n drieën nog een patatje wezen eten. Mijn geloofshelden Marijke de Puyt en Karin Hekhuis gingen los! Ze legden beiden de handen op bij mensen in rolstoelen en spraken een gebed uit! Kanjers! Al met al was het weer een Heerlijk weekend! Dank U Jezus!!!

Rotterdam -Kickstart 5-2-2014

Posted by Arbeiders in de Oogst on February 5, 2014 at 1:10 PM Comments comments (0)

Vanmiddag een geweldige tijd in Rotterdam met Paul Makkus Ronald van der Wel. Rotterdam is rijp voor deze manier van evangelisatie!

Voor veel mensen gebeden, ruggen werden genezen, knieën, hoofdpijn moest weg, hele lichaam werd pijnvrij en uiteraard werden alle benen gelijk.Toen we voor een 16-jarig, Russisch meisje baden voor de vulling met de Heilige Geest, werd ze enorm aangeraakt. Tranen rolden over haar wangen! 14 mensen namen Jezus aan als hun Heiland en Verlosser! Het gros zal volgende week dinsdag op de Eat &Meet komen, de voorloper van de Alpha cursus die we de week daarop gaan starten in de Messiah Fellowship te Rotterdam-Charlois .#Krachtevangelisatie — met Paul Makkus en 2 anderen bij Kickstart training.

Middelburg/Vlissingen 1 feb 2014

Posted by Arbeiders in de Oogst on February 5, 2014 at 1:05 PM Comments comments (0)

Trots en dankbaar wanneer je ziet dat wat je aan anderen leert, ook voortgezet wordt. Dank U Jezus! super Ferry!

"Het was weer een zeer gezegende dag in Middelburg en Vlissingen! We waren met 30 man! Er waren mensen uit verschillende kerken. Ook waren er weer mensen die voor het eerst mee de straat op gingen. Ik mocht voor de 2e keer onderwijs geven vandaag. We gingen in 4 groepen de straat op. 22 Mensen maakten de keuze voor Jezus! Met verschillende mensen mag contact worden gehouden. Een vrouw wilde zelfs heel graag bezoek ontvangen! Een andere vrouw werd geraakt door de liefde van God en begon te huilen! Vele benen kwamen weer netjes gelijk! Een aantal van ons kregen openbaringen van God! Een zus kreeg door dat de vrouw een kromme rug had en na gebed voelde de vrouw haar rug recht worden! Marijke kreeg een openbaring over een vrouw dat ze hoofdpijn zou hebben. De vrouw was verbaasd want ze had migraine. Marijke legde haar de handen op en de hoofdpijn werd direct minder! Ze wilde nog een keer bidden maar de vrouw liep verbaasd weg. Bij iemand werd haar knie warm tijdens het gebed en de pijn verdween! Weer een ander voelde haar/zijn rug warm worden en de rugpijn verdween! Bij een moslima verdween de pijn uit haar knieen en heupen en ze kon nu hardlopen, wat ze daarvoor niet kon! Ze was verbaasd en zei: Jezus leeft! Weer een ander had osteoporose en dat moest ook wijken in Jezus naam! We mochten bidden voor hernia's, suikerziekte en een tumor maar dit was niet direct controleerbaar. Ook had ik ineens weer een filmploeg om me heen staan. Ze weten me ook wel te vinden haha...ik heb een interview gegeven met wat we aan het doen waren en het komt woensdag op youtube. Kortom...het was zeer gezegend vandaag! Met alle dank, lof en eer aan Koning Jezus!!!"


23/1/2014 Dordrecht

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 10:00 AM Comments comments (0)

Het begon heel bijzonder vanavond. Al bij ons bezoek aan het Leger des Heils hadden we een ontmoeting met drie daklozen. Een van hen, Ron, kende de Here Jezus, getuigde van Gods genade en vertelde zijn maten over Hem. Wij hebben gebeden dat hij spoedig een huisje krijgt zodat zijn leven weer op de rails kan komen. Hij probeert zondag naar de gemeente Het levende brood te komen. Bid dat dat ook zal lukken! In de stad was het niet druk, groot deel van de avond regende het. Toch konden we nog voor heel wat mensen bidden. Alle benen die niet gelijk waren, zijn dat nu wel. Rugpijn verdween en ook hoofdpijn moest wijken voor de Naam van Jezus! We mochten spreken met diverse mensen van reformatorische kerken. Wat jammer is het toch dat men de Here Jezus niet durft aan te nemen. Een stel was toch wel hongerig. Ze namen het kaartje mee van gratis geschenk. De vrouw vroeg hoe ze de Here Jezus eigenlijk moest aannemen. Bid dat ze dat ook gaan doen. Ze waren nog kinderloos, maar ik mocht voor hen bidden. Ondanks de kou en de regen namen 4 mensen de Here Jezus aan en dat is toch weer hartverwarmend!

18 januari 2014 Middelharnis

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:55 AM Comments comments (0)

Wauw...wat een Heerlijke dag was het weer! Het gebed voor meer arbeiders is verhoord! We waren met 12 evangelisten! dus besloten we in Middelharnis en Ouddorp te gaan staan. In totaal maakten 6 mensen een keuze voor Jezus waarvan er met 4 contact mag worden gezocht en waarvan er zeker 3 waren die toegezegd hebben naar een samenkomst te komen! Het mooie is dat er bekendheid komt...misschien mond tot mond reclame??? Er kwamen mensen naar ons toe die zelf gebed vroegen...zelfs een (nog) ongelovige kwam voor gebed voor haar baby met maagkramp. Ook ging er weer iemand voor het eerst mee en ze zag voor het eerst benen in haar eigen handen gelijk komen in Jezus naam! Er is voor heel veel mensen gebeden vandaag! Net voordat we weg wilden gaan zaten er ineens weer mensen op de stoel. De man aarzelde een beetje maar kwam toch op de stoel zitten. Hij was gelovig. Evangelist Jaap legde hem de handen op en bad voor hem. De man had helemaal geen smaak meer in zijn mond en de artsen konden hier niets meer aan doen. De man stond na zo'n vijf minuten op en liep smakkend en met een stralend gezicht weg...echt heel bijzonder!!! We danken Koning Jezus voor deze prachtige dag, voor de mensen die we gesproken hebben en ook voor steeds meer evangelisten die in vuur en vlam komen te staan en de opdracht uit gaan voeren!!! HALLELUJAH!!

18 januari 2014 - St.Truiden (Belgi?)

Posted by Arbeiders in de Oogst on January 24, 2014 at 9:50 AM Comments comments (0)

Een geweldige tijd in België gehad. Gastvrij ontvangen, eerst in Genk gisterenavond om de training te verzorgen. Overnacht in St. Truiden, waar we vandaag 2 x de straat op gingen om met de zieken te bidden en mensen tot Jezus te leiden. Een gemêleerd gezelschap, maar allen deel uit makend van de JGLM life team. Ik had de meesten al ontmoet tijdens de DHT in België van november jl. Daar waren ze geraakt door de manier van zielen winnen met het script. Vandaag dus in praktijk gebracht, samen met de Gloriestoel Banner.

Voor velen kunnen bidden en heel veel bijzonder dingen meegemaakt. Ruggen genezen. Iemand had last van pijnlijke voeten en een vurig gevoel in zijn bloed. Nadat we voor hem hadden gebeden voelde het alsof er een mantel uitging, zo vertelde hij (in het Frans). Na een heerlijke spaghetti maaltijd door de gastvrouw verzorgd gingen we nog een uurtje de straat op. De Banner trok veel bekijks. Iemand die aan de overkant van de straat stond, luisterde een gesprek af: daar gebeurt echt wat, als je er af wilt moet je er nu naar toe. De persoon twijfelde en ging toch maar niet. Ook hier weer bijzonder dingen. Een vrouw van 78 werd genezen van chronische rugpijn. Een meisje wat hoofdpijn had werd er van verlost. Iemand had de Banner gezien en wilde gerust wachten tot hij aan de beurt was.... Ook is mijn Vlaamse woordenschat weer aangevuld. Seffens betekent zo meteen.

Het was ook geweldig mooi weer. Graadje of 11 met een lekker zonneke. En feest in de hemel: 16 mensen nodigden de Here Jezus in hun hart!

!

We gaan daar nog wel meer van horen. Ook nu is het weer bewezen: het zielenwinnend script werkt! Ook in België! Belgium4Jesus


Rss_feed