Kracht Evangelisatie

Het evangelie van Jezus Christus is de kracht Gods tot behoud

Guestbook

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

Already a member? Sign In

11 Comments

Reply ajeebmedia
10:31 AM on June 24, 2017 
Ghost plays with truck
watch hidden Ghost plays with truck

https://youtu.be/BnDzkZgQofw

Enjoy to watch this video
and share and subscribe
Reply Arie
4:35 AM on October 2, 2016 
Gastvrij ontvangen door 'Bron van Hoop' en op initiatief van Edwin Luiten, waren we afgelopen zaterdag, de eerste oktober, te gast in Terneuzen. Na het onderwijs over Krachtevangelisatie en Genezing, waar de Here het oefenen ook al zegende, getuige het filmpje Oefenen in Terneuzen gingen we in drie groepjes, 2 van 4 en 1 van 5, de straat op. Een aantal hadden al ervaring en hadden meegedaan met de Last Reformation en gaan wel vaker de straat op, maar een aantal ook nog nooit.

Er waren mooie gesprekken en genezingen. Benen kwamen gelijk, wat mensen soms flabbergasted deed zijn. Ogen werden soms zo groot als schoteltjes. Een Turkse jongen voelde dat er aan zijn been getrokken werd, maar zag ook wel dat degene die voor hem bad dat niet deed. Een Pakistaanse moslim met zeker 1 cm verschil, zag en voelde het ook. De pijn in zijn rug was weg en als dat zou blijven zou hij in Isa, Jezus gaan geloven. We gaven hem het boekje 'God leren kennen' mee en een folder van een plaatselijke gemeente. Drie pubers zagen het ook en zij waren meteen vertrokken toen het met twee van hen gebeurde, de derde vond het 'eng' en weg waren ze weer, maar ze hadden Zijn wonderen gezien. Twee personen. An een team liepen wat rond en hebben veel mensen aangesproken, flyers uitgewisseld met mensen van het Jeans Centre en met mensen gebeden. De twee overgeblevenen van die groep vonden het lastig om de mensen op de stoel te krijgen, maar konden toch een iemand tot de Heer leiden. In de straat waar ons groepje stond was het heerlijk druk. Onze stoel bleef niet onbezet. We hadden er nog wel 1 of 2 bij kunnen hebben! Leuk was een vrouw die met een soort kinderwagen haar papegaaien uitliet, zij was van het Leger des Heils. Ze trok veel bekijks, waardoor wij weer mensen konden aanspreken. Zo ook een jonge vrouw, net bevallen, met scoliose. We mochten voor haar bidden, toen we dat vroegen omdat we haar zagen aanstrompelen. 'Als het werkt ga ik mijn leven lang naar de kerk' beloofde ze. Haar benen kwamen gelijk en we geboden de rug recht te komen. Na drie keer bidden stopten we, ze voelde geen verschil, zei ze. Maar toen ze wegliep ging dat al een heel stuk beter dan toen ze aankwam.... God gaat door!

Onze twee dames, moeder en dochter (Zoon was met het andere team mee) mochten bidden met een vrouw. Ze was beschadigd, lag in scheiding en kon daarom haar adres ook niet geven. Ze werd emotioneel en in tranen nam ze de Heer aan. Het lucifersdoosje met de parel werd weer uitgedeeld: je bent waardevol!

In totaal namen 9 mensen het besluit om Jezus in hun hart te vragen, waaronder en surinaams, hindustaans stel. We mochten voor hun benen bidden, de vrouw droeg teenslippertjes en die waren gelijk, maar Cora, die voor het eerst mee was, zag dat de zolen ongelijk waren. Door de druk op de ene slipper slijt die meer dan de andere. Ze voelde de kracht van God en allebei gave ze hun leven aan Jezus. Toen we voor hen baden voor de vulling van de Heilige Geest, voelden ze die door hen heen stromen. Ze wonen in de Haag en gaan voortaan zeker naar het Capitool, de Maasbach gemeente. Maar wilden niet wachten tot morgen en zouden vandaag al naar Capital Family Church gaan, de gemeente met wie we samenwerkten.

We vragen gebed voor Benjamin, hij kwam heel veel collega's tegen, ze zullen maandag wel vragen wat hij aan het doen was.....

Het team wat al regelmatig de straat op gaat is vanaf gisteren met een aantal gekixtarte kracht-evangelisten uitgebreid. We lieten dan ook een banner achter en zien uit hoe God dit team zal gebruiken voor de bouw van Zijn Koninkrijk in Zeeuws-Vlaanderen in het algemeen en Terneuzen in het bijzonder. #feest indehemel.

Alleen onze groep had foto's laten maken. Ook dat stel, broer en zus konden we daarna tot de Heer leiden.



Wil jij ook gekixtart worden? Kijk dan op www.kixtart.ga en neem contact met ons op!
Reply Arbeiders in de Oogst
3:29 PM on July 25, 2016 
Carina Brito schreef haar ervaringen op van de Kixtart Rotterdam van 2 juli jonstleden:
'Zoals velen broeders en zusters vast zullen herkennen is er vaak een vorm van angst/twijfel als het aan komt op stappen zetten om te gaan evangeliseren.
Zo ervoer ook ik die angst en bij mij ging het voornamelijk om het bidden voor een ander. Een stuk controle hield me tegen tot ik besloot in gesprek te gaan met een zuster die me zei dat ik die controle los kon laten want het is toch de Heilige Geest die leidt.
Zo gezegd, zo gedaan! Al heel gauw nodigde diezelfde zuster me uit om een keer mee te gaan evangeliseren.
Samen spraken we af bij de gemeente Kom en Zie waar we begeleid werden door Arie De Paauw, na een ronde voorstellen was het me wel duidelijk dat ik moest loslaten, controle van me afzetten en me laten leiden door de Heilige Geest.
Ik was enthousiast en wilde niets anders dan beginnen.
We mochten oefenen op elkaar en al heel snel werd de genezende kracht van de Heer door ons allemaal heen ervaren. Been lengte verschil, rugklachten, oorklachten alles werd aangepakt en met succes!
Ik stond ervan te kijken want tja, ik dacht dat er een hoop vooraf moest gebeuren om gebruikt te worden door de Heer.
Het evangeliseren ging goed en ik was zo enthousiast dat ik diezelfde avond bij mijn naaste familieleden gewoon door ging.
Zo hebben mijn ouders en zusje de Heer aangenomen!! :) enorme blijdschap natuurlijk en vooral bevrijdend voor ons allemaal want ik was van me angst en controle af en kon me eindelijk laten gebruiken door de Heer!!
Mijn boodschap aan een ieder is als we het op eigen kracht verwachten zullen we er nooit klaar voor zijn!
Laat angst en twijfel los, zodra wij bereid zijn toe te geven dat we het op eigen kracht niet kunnen en hierin alles in Gods handen over laten kunnen we pas gebruikt worden door zijn kracht wat een ieder van ons bezit door de Heilige Geest.
Blijf dus niet langer zitten en aarzelen, want wij dienen een machtige God en Hem groot maken kunnen we alleen door zelf ook als Hem te zijn. Sta op en leef als een discipel, want daar zijn wij tenslotte allen voor geroepen! 💓
Reply Arbeiders in de Oogst
1:06 AM on December 10, 2014 
Vreemd, zal er eens naar kijken, Gerrit. Tot zaterdag, Arie

Gerrit Smouter says...
Het blijkt onmogelijk in te loggen. Daarnaast zijn de leveringsvoorwaarden niet in het NL, maar alleen in het Engels. Dat kan beter?
Reply Gerrit Smouter
12:32 AM on December 10, 2014 
Het blijkt onmogelijk in te loggen. Daarnaast zijn de leveringsvoorwaarden niet in het NL, maar alleen in het Engels. Dat kan beter?
Reply Gerrit Smouter
12:19 AM on December 10, 2014 
Het kan natuurlijk aan mij laptop liggen, maar de letters van dit bericht zijn wel erg bleek en contrasteren slecht t.o.v.de achtergrond?
GOED BEZIG met de Gloriestoelen aanpak!
Reply preachingdrummerboy
9:48 AM on October 15, 2012 
Vandaag weer iemand tot de Heer kunnen leiden. Marlowe, doet al sinds eindig tijd bijbelstudie bij de Antilliaanse dame die vroeger bij de ons de koffiemachine onderhield. Op de vraag of hij zijn leven aan de Heer heeft gegeven, antwoordde hij: nee, aantik doe nog wel eens verkeerde dingen. Ik heb het script met hem gedaan, gebeden en dan staat er niets meer in de weg, of zoals we in Rotterdam zeggen: appeltje, eitje, maar alle eer is toch aan Od. Waarschijnlijk starten we in januari i.s.m. Een gemeente in de buurt de Alpha cursus, speciaal voor meneba personeel, vermengd met mensen uit die gemeente. Graag alvast jullie gebed hiervoor.
Reply preachingdrummerboy
10:54 PM on September 20, 2012 
Gisteren met het team van Gorinchem de straat op geweest om te evangeliseren.
We mochten 2 mensen tot de Heer leiden:

Mohammed, een Marokaanse Moslim. Hij nam de Here Jezus aan, maar we mochten niet zijn naam en adres, want hij is bang voor zijn vrouw. We lieten wel ons emailadres achter en hij zou contact opnemen. Bid dat Hih dat ook gaat doen

Uit een groepje van 3 scholieren (Chr. lyceum) nodigde alleen Timo de Here Jezus uit in zijn hart.  Bid dat hij ook standvastig zal blijven.

Bedankt voor jullie gebed,


Arie de Paauw
Reply preachingdrummerboy
10:48 PM on September 18, 2012 
Gisteren kon ik , via het script, een chauffeur op het werk tot de Heer leiden. Hij is van huis uit streng orthodox opgevoed, maar na zijn scheiding, deed hij er niets meer aan. Te vaak 'bedonderd' zoals hij het zelf noemde. Nu is hij gered, geweldig!
Reply preachingdrummerboy
2:47 AM on September 13, 2012 
Van de week vroeg Jeroen uit de schakelkamer naar welke kerk ik ging. Hij was op mijn FB geweest en had blijkbaar iets van mijn geloof gezien. we raakten wat aan de praat, maar verder niets. Zijn vrouw heeft wel een kerkelijke achtergrond, maar doet daar niets meer aan. Zijn Collega, Wim, stond erbij. Hij heeft alleen maar openbare school gehad en weet dus niets van het geloof.
Vandaag mocht ik hen beiden tot de Heer leiden en baden ze het zondaarsgebed met me mee. Wat is het toch geweldig om zo gebruikt te mogen worden door de Heer en om zo'n geweldig stuk ger(e)edschap zal het Evangelie Zielenwinnend Script te kunen gebruiken!#krachtevangelisatie